You are the best thing!

Nu har jag pluggat klart för idag, och det känns.. skön...t! heheh! Mitt humör är just nu på topp, tänk vad man kan bli glad så snabbt! Nog tack vare för att syster ringde och vi kollade massa jävla cp klipp på youtube, och även att pappa ringde! Och så måste jag tacka musiken också. Och mig själv såklart. Tänkte lite på det tråkiga, liksom livet är hårt, men jämfört med vad egentligen? Bara acceptera livet förfan och le åt sig själv och det dåliga! Och självklart ska självförtroendet vara på topp, vilket det är nu! Nu ska jag duscha sen bara ta det så jävla lugnt och tänka på min älsklingscarl! ♥ Det är nog det enda dåliga nu, att jag saknar honom så fruktansvärt mycket! Men aaaaah.. får väl tänka positvivt där med då, dvs att det kommer bli så sjukt jävla underbart att träffa honom när jag gör det nästa gång! jaja, nog tjatat, duschen vare ja! puss!

Kommentarer
Postat av: My

sv; joo den va rätt god ;)<3

2011-01-24 @ 20:05:25
URL: http://mysjoberg.webblogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0