chill dag!

Dagen började med lite PA arbete hemma hos mig med jossan. Går framåt! det är niceee! sen blev det jävligt varmt att vara ute så blev hem till henne! Käkade en sån jävla god carbonara sen chillade vi vid poolen. Sen kom Linus och det blev mer chill. Och sen kom även Viktor. Blev lite bad och massa stek. Framåt kvällningen kom markus och.. så kommer jag inte ihåg namnet. Då blev det longboard. Skulle åka ut till skärgårn egentligen med vi hamnade vid gästhamnen istället. där blev det lite cider och massa chill. Sen åka mer longboard. är fan longboardkåt nu! vill åka meeeeer!
Förövrigt ligger jag i min gosiga säng nu och saknar min pojkvän! ♥
Ska försöka somna lite tidigare idag, för nu har jag slarvat med sömnen tillräckligt!
Men riktigt härlig dag må jag säga!
PÖSSS!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0