fuck it

Vill inte vara här.. kunde ha sluppit vara här.

Imorgon ska jag ta tag i mitt liv, som jag sa till mig själv så fint imorse. Men gjorde jag det? nej. Har bott i sängen två dagar nu, tryckt i mig chips, choklad, massa nikotin, massa mat och typ bara sovit. Emellan åt har jag ju nördat dator och glott massa Skins. Har tänkt alldeles för mycket, mest på dåliga saker. Därför säger jag bara nu fuck it.
Inte mitt problem att vissa inte har växt ifrån mellanstadienivån. Inte mognat tillräckligt. sååå fuck it.
Ältar saker alldeles för mycket. Lika bra att dra streck över saker och ting och gå vidare, annars är humöret på botten, och vem vill att ens humör ska vara där nere?
Imorgon ska jag ta tag i livet! sluta tänka på dåliga saker. leder ju ändå inte till något bra direkt! Blir nog att träffa malin imorgon, vilket är en perfekt start på livet!
Bortsett från det dåliga i livet så har man väldigt mycket positivt i sitt liv också. underbara sanna vänner som finns där vad som än händer, en helt fantastiskt underbar familj och världens finaste pojkvän!
Så varför ska man hålla på och älta och oroa sig för saker? dags att ta en dag i taget kanske? jadå!
sååå, det var gött att skriva av sig lite!
PUSSS!

Kommentarer
Postat av: Karin

fina du!

2011-07-20 @ 18:10:57
URL: http://kkaarinolsson.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0