Glada ankan!

Igår blev det att dra till karlstad med lite brudar för lite festande! Blev förfest och fix hemma hos linus, och senare glada ankan. kvällen började inte så bra med en otrevlig bartender. råkade välta ut ett stearinljus, han blev asgrinig och jag fick inte beställa något mer så ringde han på vakterna. för ett jävla stearinljus? som om jag skulle göra det med flit? fick ju kokhet stearin över hela mig, jo för det är nog något jag gör med flit. men nu ska vi försöka få bort bartendern, får reda på det på måndag. eftersom fler har klagat på honom. ska skratta honom rakt upp i ansiktet när han får sparken! Jaja, när det stängde blev det kebab. malin lacka ur på turkarna som jobbade där för att brödet var slut. sen traska vi mot bilen. jag fick ligga i bagageluckan, dels för att ingen ville och dels för att linus skulle slippa köra två gånger. snäll jag är! Var hemma hos linus igen och vi chilla litte osv. sen söv vi!
Idag tog vi bussen hem runt två. Jag och malin väntade på att basse skulle hämta oss, sen hämta vi upp en polare till honom och drog och käkade pizza! och nu sitter jag och malin och gosar i min säng med litte wow, chips och cola.
inget liv. JAJA det var det.
saknar min carl gör jag också!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0