ky-mani marley

godmorgon! älskar att vakna till fint väder och bara sitta o chilla med en kopp kaffe! sa iaf precis hejdå till larisa, så nu är alla på jobbet. eller ja, granberg sover då. inge skräll.
igårkväll drog vi iaf ner till oslos mela festival för o kolla på ky-mani marley. sjukt bra! det var mycket folk, härligt väder, marley var king och mitt humör var verkligen hur jävla bra som helst. uppskattade livet fullt ut igårkväll verkligen. börjar älska oslo mer och mer. så skönt o slippa kristinehamn. det är sån jävla stor skillnad på folket också. här i oslo, här är folket hur underbart som helst. de bara är.
men snart ska jag att åka hem ändå, saknar la familia! och några vänner saknar jag också. det är det enda som gör att jag vill åka hem, annars hade jag gärna stannat!
Men idag blir det iiaf utflyttningsfest här. hoppas på en toppenkväll!
PUSSS!
jag råkade självklart radera bilden som inte var suddig och när vi står längre fram. men denna suddiga fina bilden får duga.
karl och carl!
larisa.

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0