mysis helg!

Älskling kom hit i fredagskväll. Blev massa mys osv. sen blev det helt plötsligt lördag. Käka litte frulle osv, sen lämnade han mig i två timmar. När han kom tillbaka blev det ut en sväng till crossbanan. inte en jävel där typ så vände igen. Sen blev det åka båt och fiska med sis och tim! riktigt roligt! var ute flera timmar. Jag ramla ner genom luckan, har ett fint blåmärke nu :) Sen fastna vi med båten så tim fick kliva ner i vattnet till gäddorna och få loss oss. Men lite fisk blev det, jag fick första king som man är! Älskling och sis fick gäddaaaaa! duktiga! Men det blev två ätbara abborrar iaf! Fint det! På vägen hem blev det donken sen mysa ner sig i sängen med gosis! Och idag har vi inte gjort så mycket, åkte till crossbanan o var där en stund. Sen valentino. sen somna vi i någon timme. Och nu har han lämnat mig. Sjukt jobbigt! Men underbar helg har det varit, även fast den gick alldeles för fort! ♥

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0