Norge!

På lördagen bilade jag och älsklingen till Norge fram och tillbaka med lite grejjer till lägenheten. runt halv tre på natten kom vi hem till mig. På söndagen fixade älskling det sista i lägenheten i stan, sen tog vi tåget till norge igen på kvälla! jag va där typ hela veckan! mys!


påväg hem till krillehöla!


tog en promenad till operahuset. va nån livesändning där.

tog en jobbig promenad till ekeberg. men det var väldigt mysigt och fin utsikt!

snygging!

älskling sprang ifrån mig :( haha

älskling köpte öl så åkte vi till detta mysiga ställe. sjukt fin utsikt!

gick ut och åt middag på torsdagskvällen! mysigt!
snygg som vaaaanligt!
PUSSS! ♥


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0