Oslo

Äntligen framme efter många om och men. Resan började hyffsat bra. Hade ett bord och fyra platser för mig själv på tåget. Jag klagar inte. Sen helt plötsligt blev det bastuvärme och jag hade både jeans, tröja och jacka på mig eftersom de hade lovat skitväder idag, som aldrig kom. Blev fööör varmt tillslut så sprang in på toan på tåget och bytte kläder, och det var en jävla tur det för på bussen sen var det ännu varmare. Väl framme i Oslo, trött, hungrig, äcklig osv osv fick jag gå hela vägen hem till carl själv. tunga väskor och det bare rann om mig. Kom en äcklig neger i en gång, vider. usch. sen väl utanför carls lägenhet fick jag sitta där eftersom jag inte kom in. Efter nån kvart kom det en svensk kvinna som skulle in där, tack gode gud. SÅ nu är jag äntligen inne. Bara vänta på att Calleponken ska komma hem så han kan skämma bort mig och mata mig med massa mat!
hejdå.

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0