Happiness

Det känns overkligt. Det som styrde mig och mitt liv under en sådan lång period är nu nästan helt borta. Det som gjorde att jag inte orkade med någonting. Det märktes inte på mig, eftersom jag alltid är glad. Men det svarta fanns där inne. Det som bestämde över mig. Det som gjorde att mitt tålamod och min motivation var på botten. Att vara ensam var det värsta, för då blev det svarta större. Att inte själv få styra sitt liv var vardag. En vana jag lärde mig att leva med. Det var frustrerande och mitt humör blev bara värre och värre. Min energi försvannn och att ta sig upp ur sängen var värst. Att bara ligga där var inte så krävande, då kunde det inte styra över mig.
Jag trodde aldrig att det svarta skulle försvinna, att jag aldrig skulle klara av det. Men jag har klarat av det. Det har varit svårt och jag har möts av flera motgångar. Det tog lång tid, men jag klarade det. Något jag trodde jag aldrig skulle klara av har jag nu klarat av. Den känslan är obeskrivlig. Jag är så jävla lycklig och stolt över mig själv.
Att klara av de svåraste motgångarna i livet är det som gör en starkare och känslan inom en är helt oförklarig.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så jävla stark!

du har klarat det!

För du är en kämpe och för att bäst!



Kramar Kicki!

2011-06-27 @ 09:41:16
URL: http://theblackswan.devote.se
Postat av: Anonym

Jag blir så himla glad när jag läser detta Elise!

Fan du är en av mina bästa vänner jag någonsin haft.

Visste att du skulle klara det. Saknar dig jättemycket! /maaaaalin

2011-06-27 @ 22:44:00
Postat av: elise

malin du är bäst! det värmer! saknar dig med! love uuuu <3

2011-06-28 @ 11:25:30





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0