So appalled

Alltså vad fan äre för väder? okej, det är sol, men fan inte äre speciellt varmt inte. blöööö!
Mor kom precis hem med två hårfärger te mig, så nu är frågan om man ska orka färga håret idag, eller om ja ska ta det imöra? det lutar åt imorgon..
Nu tänkte jag kolla på lite klädsidor och se om jag hittar något till dopet där som jag ska ha hem fort isåfall. orkar fan inte gå i affärer alltså, massa jobbiga brudar överallt som typ slåss om plagg? haha herregud..
jaja. en film snart kanske? det spörs. och kanske lite te på det, med halstabletter? blir nog fint det. imorgon har jag nämligen bestämt att jag ska vara helt frisk! japp!
ge mig fredag nu!

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

fin bild!:)

2011-06-22 @ 00:51:58
URL: http://angelijnas.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0