tisdag! vädret <3

hade sovmorgon till tio i tio. gick till skolan, hade föreläsning i 50 min sen sluta. värt? nej. sådana dagar ångrar man att man överhuvudtaget gick till skolan. gick till stan en sväng med brudera och köpte choklad och cola. sen traskade jag hemåt. lagade lite frukost när jag kom hem. försökte göra godare och snyggare stekta ägg och bacon än carl, men det är fan omöjligt. vet verkligen inte hur han bär sig åt? hans ägg och bacon blir alltid helt perfekta ju!
jaja. sen slängde jag på mig bikini, fick en ny idag av mor. så nu har jag 2 nya. nicee! så jävla gött väder ute verkligen! men var tvungen att gå in en stund nu för blev verkligen för varmt.
älskar väääädret! ♥

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0