Bow chicka wow wow

den låten är så jävla skön! syftar på rubriken asså! Yeye! klar med pluggandet för idag, eller det blev jag för några timmar sen! duktig flicka! dock hade jag inte klarat det utan carros hjälp! Jaja, nog pratat om tråkigt plugg. Tim, sis, Nellie och Alvin åkte för en stund sen. Riktigt trevligt att ha dem här. När hela familjen är samlad, (dock inte storebror) så inser jag hur jävla lycklig jag är. Vet verkligen inte hur jag skulle klara mig utan dem! Både mamma och sis är som mina bästa vänner, kan prata med dem om allt! Och min lillebror är min lilla ögonsten. Kommer bli svårt att flytta när jag väl ska göra det. Och min härliga storebror, snällare får man leta efter! Alla är dom så underbara! kärlek! ♥ Menmen, iaf. Jag, Tim och Hampus åkte upp till donken och köpte massa gött! Efter det blev det mer mys med Nellie! såå söt!! Svårt att sluta titta på henne alltså.

sötnosa myser i min säng! ♥

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0