curryyyyyy <3

Är precis vad jag nyss ätit. Indisk currysoppa med lite chili och cayenne toppat med creme fraiche och bröd till! Va sjukt jävla gött!! En vaniljmunk och ett wienerbröd tryckte jag i mig också. Låter som värsta fettot, men aaah är man sugen så är man! Sen blire ju självklart semlor också, mumma! Jaja nog skrivet om mat. Idag är det väldigt fint väder, ah om man bortser från att det blåser halv storm ute. Ska alltid finnas en hake när det är sol.. Menmen, jag är glad ändå! Försöker att inte tänka på det dåliga idag, trots att det är svårt.
Och idag har jag inte druckit någon cola, gjorde jag inte igår heller! 1-0 till mig! Men det är fan svårt alltså, men måste man så måste man! Och något mer jag måste göra så är det att plugga! Har hemtenta till fredag, och sen arbetet i historian, och sen prov. Sov ju hela dagen igår så det får jag inte göra idag har jag bestämt! Ska bara hitta motivationen till att ta tag i det så det inte slutar som vanligt att jag lägger mig ner i sängen med datorn och somnar!
Menmeeen nog tjatat.

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0