Det var den dagen det!

Den här dagen gick alldeles för fort! Kanske för att jag gick upp halv 1? är inte van o gå upp så sent ju, tycker bättre om att gå upp tidigt! Älskar när det är tidigt på morgonen! Varför vet jag dock inte, bare härligt! Sen spenderade jag ju även lite tid med att nörda dator till typ halv tre, och runt den tiden började jag städa mitt rum som jag hållt på med tills ungefär nu! Duktig, I know. Dock är jag inte klar och har inte städat i streck sen den tiden. Tog ju en matpaus, en kaffepaus och en pratpaus med malin i telefon. Fick mig rätt mycket goda skratt! haha. Jaja, för att återgå till hur städningen gick. Har alldeles för mycket smink, hårprodukter, parfymer och krämer osv.. Har slängt mer än hälften skulle jag tro, till och med massor jag aldrig använt, men har fortfarande för mycket! vet inte riktigt vart jag ska göra av allt? Och Marilyn Monroe saker har jag också för mycket av, eller nej, det går inte ha för mycket av Marilyn Monroe, men plats får jag inte med mina älsklingar! Kanske dags o flytta? hehe, ne vet inte riktigt! JAJA, är inte helt färdig dock, måste rensa garderoben igen också, men tar det en annan dag! Tänkte ju plugga idag, får se om jag fortsätter vara duktig och gör det sen? Något ut blire inte iaf, är för trött, synd om mig. En dusch ska jag ta snart iaf, och göra lite ansiktsmask osånt, och fukta huden i bött, och exfolaiera för carl har ju förstört min hud lite med hans jävla skäggstubb.. tack så mycket älskling! Nejdå, det är värt det! hihi!
Försökte även beställa ett par shorts från topshop förut, vill verkligen ha dom! men det fucka ju ur totalt, typ iaf. Så mor får hjälpa mig, för dom SKA jag ha!
Jaja, nog tjatat!

vet icke när jag tog denna, men den får duga!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0