español

åh vad jag har pluggat nu, men känns ändå som inget fastnar. ca 150 glosor om inte mer ska in, kunna två texter, sen massa massa grammatik osv.. orkar verkligen inte. Men måste! Har ju sövmöra imorrn, så funderar på att gå upp kl 6 imorrnbitti o plugga typ två timmar? ja, så får det nog bli! Tur att jag har massa chips och dricka iaf! Och så åt jag så jävla mycket mat förut, tog mer än jag visste att jag skulle orka, men tvinga i mig. Ska man gå upp i vikt så ska man! yeppyepp. det var det. åter till plugget!

Kommentarer
Postat av: Tarjeiemine

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2011-07-06 @ 23:07:23
URL: http://tarjeiemine.blogpaint.com





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0