Helgen!

Älskling kom och hämta mig i fredagseftermiddag och det blev hem till honom och mysa massor! Sen typ aah, blev det väl tv och så. Sen käka mat, och det blev sushi. Var absolut inte gott, trodde jag skulle gilla det. Vill ju gilla sushi! Ska fan lära mig att äta det! Sen somna väl han runt halv tio och söv te halv 1, haha trötter. Så blev väl sova runt 1! På lördagen vakna vi ganska tidigt. Han åkte till Björneborg en svänga, och jag åkte hem en svänga. Sen hämta han mig igen. Lite senare åkte vi te karlstad! söftsöft! Sen heeeem te honom, sen handla och blabla, sen lagade älskling jättegod mat! Måste tillägga att såsen var asgod! Sen kollade vi på 127 hours. Vid tre la vi oss, men somna senare än det! mys! Och idag chilla vi mest! Åkte ut en sväng till skärgårn och gick lite där i det fina vädret! Sen åkte vi te björneborg en svänga, sen donken och köpte glass! Sen hem och mysa! toppenhelg!! PUSSS!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0