hemma från tandläkaren!

eller det har jag vart ett tag, men aaah. Gick suveränt där iaf, ska dit på måndag igen! haha, tandläkaren in my <3 typ. nej men aah, tänker inte gå till skolan iaf! Så funderar på om jag ska vara duktig och plugga lite så får jag lite mindre i helgen att göra? hmm.. yeye. Förövrigt äre ganska kasst väder ute, menmen, va gör de om 100 år.
Har även fudnerat på om jag ska ta tag i mitt liv. Alltså inte nu, men till våren. Och med det menar jag typ att sluta vara så lat. Älskar ju att ligga i sängen och käka onyttigt och strunta i allt. Så att börja träna och börja äta lite nyttigare kanske vore något ändå? Har alltid varit så kritiskt mot det, men det beror på att jag blir så trött på tjejer som tror att dom är feta och inte kan njuta av det goda i livet. Anledningen till att jag funderat på detta är inte för att jag vill ändra på min kropp, den är jag att nöjd med, om jag varit lite bredare förstås! Men i längden kommer fan jag må pissdåligt av min livsstil, märks ju hur latare och latare jag blir så atteeee. menmen, får tänka över saken helt enkelt!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0