Karlstad

Åkte som sagt till Karlstad och kom hem för en stund sedan. Skulle ju inte dricka cola, men det första jag köper när jag kommer dit är självklart cola. Asså det kommer aldrig gå, är fan beroende av cola och annan kolsyrad dricka. och dricker jag inte det dricker jag typ festis. Tycker knappt om vatten ju, måste ju ha nöe sött och dricka! Jaja, noog om det. Hälsade iaf på sis, Tim och lilla underbara Nellie! Ville inte åka därifrån! Går seriöst inte sluta titta på henne, smälter ju! Jaja, vi gullade med henne, köpte fika och pratade lite. Sen blev det hem igen! Men det var riktigt trevligt! ♥

lilla prinsessan!

lillebror!

Jag och Nellie!

Pappa Tim och lilla sötnosen!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0