Klagoinlägg!

Blir så jävla trött på att när man loggar in på facebook så ser man bara överallt "gilla min status så betygsätter jag ditt utséende" "gilla min status så skriver jag om du är snygg, medel eller ful i din logg". Alltså, vilken idiot är det som kommer på dessa jävla inlägg? Varför är folk så jävla desperata över att få veta hur snygga dom är.. säger bara gå o dö typ. Ärligt, det viktigaste är väl förfan att man själv är nöjd med sitt utséende?! Varför måste man få bekräftat av alla andra vad de tycker. Snälla ge er bara....
Och sen vissa jävla lärare, tror typ vi orkar hur mycket som hellst. Gå i skolan från 8 till 4 typ. Sitta och vara koncentrerad och göra massa jävla uppgifter! Och sen komma hem och bara fortsätta med allt jävla skolarbete! Och så trycker de in massa prov och inlämningsuppgifter varenda jävla vecka. Okej, jag valde att gå samhäll, men ändå, det är fan inte bra att bara ägna sin tid åt att plugga tycker JAG. Och man säger till en lärare typ, att man redan har skitmycket den veckan, men den typ äsch det klarar ni. Man orkar inte allt. Det borde väl de veta som klagar så mycket om att de måste ägna sina helger åt att rätta uppgifter.. ååååh fuck.

Kommentarer
Postat av: Anonym

wooooooord

2011-03-18 @ 14:48:18





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0