måndag

Idag försov jag mig en stund, och det blev inte bättre av titta ut och upptäcka att det var skitväder. Fick stressa osv.. JAJA. Kom till skolan precis när vi börja iaf, hade rätt chill lektion, och jaaaa blabla ointressant. Sen fick vi ytterligare mer plugg idag. En uppsats i engelskan och ett prov i samhällen nästa vecka, det plus allt det andra denna vecka. Snart tar jag seriöst en pistol och kör upp i käften och skjuter mig själv. FÖÖÖR mycket prov och inlämningar nu så jag vill bare spy på det. Lärare alltså, vilka stjärnor..
Fattar inte ens vrf jag sitter här och skriver ett ointressant tråkigt inlägg? MÅSTE MÅSTE MÅSTE JU PLUGGA NU! så dags att sätta igång med det, hejdå.
Just ja, kanske ska tillägga att våran lilla hundvalp flytta in idag! gölligöll!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0