Sådär ja!

Eftersom världens bästa carolina erbjöd att hjälpa mig med plugget kunde jag ta tag i historian och engelskan istället! Är som gud sände en ängel från ovan med tanke på vad jag skrev i förra inlägget! Så nu kan jag pusta ut lite iaf! Skööönt! Läste även lite på aftonbladet när jag skulle hitta en nyhet till engelskan, då fick jag reda på att man tydligen kan få caner av oralsex? Jävel vad man kan få cancer av allt nu för tiden, inte göra si och så för då kommer du få cancer osv.. Man kanske borde skriva saker man inte kan få cancer av istället? Om det ens finns något vill säga som inte kan ge cancer. Sen var typ varannan nyhet om hur man kan bli smal, få den perfekta kroppen, den bästa dieten och annat skit. Bullshit säger jag bara! yeye, ska snart ta mig en redig dusch sen blir det sängen igen med litte choklad och dricka. Har druckit dricka varenda dag sen beskedet hos tandläkaren.. känner mig verkligen jätteduktig.

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0