saknar dig minimääeell!!

väldigt gammal bild! Jävligt kort hår hade jag där! Och det var den gången jag gjorde en sotning på lilla määeell. Hon brukar inte ha så mycket smink annars så det var nice!
HAHA. tänker tillbaka på när vi inte kände varandra. Du tyckte verkligen inte om mig. Du tyckte att jag var både bitch och bimbo och typ en sån som såg ner på folk, och att jag trodde jag var bäst typ. De flesta tror ju att jag är sån! Och nu är du en utav mina bästa vänner! Lite komiskt faktiskt! puss på dig snutta!

Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Svar: Tack!! :D

2011-03-15 @ 18:28:45
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: maaaaalin

saknar dig med!!!!!!

2011-03-18 @ 14:43:49





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0