Siris 18-års fest!

Kvällen igår var både bra och dålig. Kom till festen och det var typ inte en jävel där, trodde vi, men de var tydligen i de andra rummen, haha! Folk var lite torra så jag och malin började dansa såklart, så efter ett tag blev det roligare! Dansade typ hela tiden, med monsterklackar, haha. men kul var det! Sen blev det lite fööör mycket, upptäckte även att min väska blivit snodd. Dampa som ett svin, eller dampa till och med mer än det, gud så arg jag var! Folk försökte lugna ner mig, men det gjorde inte saken bättre. Så drog ut därifrån, hittade min kära väska utomhus. Det mesta fanns kvar, förutom pengarna då. Menmen, fick väskan tillbaka iaf. Någon ruta blev krossad osv också, så festen spåra ur ett tag. Men tillslut satte den igång igen och jag blev på bra humör. Då kom smarta lilla jag på att vi skulle pierca mina öron. Hitta ingen nål så vi tog en spik. Så vi piercade båda mina öron med den där jävla spiken, och oj va det blödde. haha. men aaah, det var kul! Sen typ vid 4 åkte malin och jag hem te henne, käka lite och slockna typ direkt. Det var den kvällen det! Hoppas iaf att Siri hade kul, det verkade som det iaf!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, tokmajaaa!

2011-03-27 @ 19:24:14





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0