Tisdag!

Den här dagen började inte så jättebra. vakna upp och upptäcka att det typ är snöstorm ute, usch. sen ligga o dra sig i hundra år och vänta på kaffet. låg och spelade spel på mobilen också, vilket jag gjorde inatt oxå till klockan tre. haha. klockan tickade iväg, blev stressigt. var tvungen att ta hand om lille hundvalpen också, han pissa på golvet självklart. sen fortsatte dramat från i söndags, och det sluta med att jag fick skita i första lektionen! Så idag har jag bara haft en lektion, varav den ena bestod av matteprov som gick väldigt dåligt. Inte så konstig när jag inte har pluggat ett skit eller gjort ngt på lektionerna. menmen!
Ska iaf snart sätta igång att plugga lite samhäll tänkte jag.

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0