torsdag

Idag försov jag mig, igen! Vissa tycker ju inte att man inte försover sig om man hinner i tid till första lektionen, men om man försover sig en timme så försover man sig ju visst? Jaja, blev ganska stressig morgon. Dyngsvårt att komma upp på möra nu för tiden, och det är jag inte ensam om att tycka eftersom typ halva klassen försover sig nu. JAJA, nog pratat om det. Idag fick vi tillbaka våra matteprov! Gick sämre än förra gången, vilket då är illa eftersom förra gången fick jag 3 poäng, haha! Och idag fick jag 1 poäng. Skrev det till mamma, och hon svara tillbaka "inte dåligt, alltid något<3" Haha, och det är ju sant, 1 är ju bättre än 0 så! mohah! Vi hade även ett samhällsprov idag, lite ovanligare prov, vi fick använda oss av anteckningar och boken, och det var tre frågor. Det kanske låter enkelt, typ vara för bra för o vara sant, men så var icke fallet. Det var sånna här konstiga reflektion/analys frågor. Men jag skrev 12 sidor, och var rätt nöjd med mina svar och funderingar osv så det är ju bra! Efter samhällen drog jag och barret och sola! Det var nice. Och när solarietiden tog slut och det släcks ner så blir man lite smått irriterad och tänker ofta ordet "fan", jag tittar åt höger och kollar verkligen om det stod på noll. Men vad ser jag, det står "fan" där siffrorna ska stå. Garva rätt mkt som ett retard där inne då. hahaha. Nu blev det iaf ett lite föör långt inlägg känner ja, men syr min blir glad då, eftersom ho klager på att jag är dålig på o uppdatera! Men ska bara avsluta lite snyggt med att jag drack en kopp kaffe när jag kom hem med tha family, myste med båda hundarna och lilla Nellie, sen var jag duktig och städa och nyss drog jag en härlig dusch! NU ska jag fortsätta vara duktig och plugga!
PUSSS!
hahahah! Jag tyckte iaf det var kul. Carro också.

"söt".

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0