trötttttt

Nu har man varit barnvakt klart då! Huvudvärken sitter kvar också, och trött som fan är man. Vi gick ut en sväng med Alvin, äckligt kallt ute, men ska jag vara helt ärlig och trodde aldrig jag skulle säga det här men det var gött att gå en svänga. Jag är typ cp? japp! Jaja, sen in i värmen igen, då blev det lite popcorn, dricka och film. Sen halvsöv jag. Sen kom lillebror på att han ville baka muffins. När smeten var klar upptäckte vi att vi bara hade 7 st formar vilket ledde till att muffinsarna blev så stora så dom rann över rätt mycket. Men goda vart dom iaf! Sen kom en kompis till honom, dom lekte och jag städa. Och nu sitter jag här halvdöd och funderar på vad jag ska göra? Har ingen ork att gå upp ur sängen och jag fryser. Så det enda alternativet är väl sängen? Inga fel med det! Sängen är ju trotsallt favoritstället! hehe!

love ♥

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0