äntligen helg!

så jävla underbart! men nu börjar äntligen skooolan lugna ner sig lite. Och dagen idag ska man väl inte klaga på heller. va rätt chill att vara hemma under hela håltimmen faktist. och sista lektionen var nice. tog blodprov på oss själva. jag har tydligen blodgrupp A och jag är Rh negativ. och tydligen ska man inte skaffa ungar med någon som är Rh positiv om man själv är negativ dååå. alltså hellst inte. så får hoppas att carl är negativ han med! hahaha! men aaaaah. kom hem, tog ut bebis en sväng, tog mig en kopp kaffi. nu sitter jag här som ett retard och skriver om min ointressanta dag. så ska väl göra något nu eller nöe tänkte jag!

Kommentarer
Postat av: My

hahah men eller hur! jag duger inte.. näährå, han fråga faktiskt ;$

2011-05-20 @ 17:01:06
URL: http://mysjoberg.webblogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0