Bite me!

Är det något jag verkligen hatar är det när brudar lägger ut bilder på sig själva och någon kommenterar "snygg du är, fin du är" osv osv och personen svarar tillbaka "nej jag är ful:(" ahmen cry me a river. lägg inte ut tusen bilder på dig själv då om du tycker du är så jävla ful! men sanningen är ju den, att de flesta är på något vis nöjda med sitt utséende, och det är inga som fel alls att visa det heller. så tycker man att man själv är snygg, ja då är det okej att tycka det. så länge det inte går överstyr och man tror man ör snyggare och bättre än alla andra.
Men det sägs ju att vi svenskar är dåliga på att säga ordet "tack!"
JAJA
ska gå och titta mig själv i spegeln nu och se hur jävla snygg jag är.. hörs!

Kommentarer
Postat av: SOFIAS

taaaack:))

2011-05-20 @ 21:49:25
URL: http://sofialarssons.blogg.se/
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

SV; Ska du säga :O

2011-05-21 @ 08:34:11
URL: http://matildays.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0