bitterfitta

Den här dagen alltså, suuuuuck! och dålig har den varit för att jag är så jävla trött på lärare! inte alla, men endel lärare! Vissa kan inte lära ut, endel ställer för höga krav, vissa är bara helt jävla dumma i huvudet. Sätter bara massa jävla press på en, men de själva kan inte ta tummen ur röven och göra saker. åååh nej, de ska få ha fritid osv.. jävla puckon. och att ens sitta på en lektion och lyssna på en lärare som inte ens vet själv vad den snackar om.. man bli ju helt jävla mindfuckad! och varför måste man ens komma till en lektion om man är klar med sitt arbete? bli förfan inte lärare om ni varken kan hantera skola eller elever, eller inte ens er själva.
Men ah, till något helt annat. Vi drog till stan för jag och Hilda ville ha en varsin keps, SÅ JÄVLA SNYGGT! MEN fanns det någon i min storlek kvar? nej. fanns det någon som jag ville ha? nej. så aaaah. får köpa en i stockholm ist!
gjorde även mitt sista moment i idrotten för att få G, och söta snälla petra höll mig sällskap! skulle liksom bara gå runt runt som ett retard för att få G, haha patetiskt. Jag vet väl förfan hur man går eller?
JAJA, hela dagen har inte varit dålig iaf. lunchen var asrolig, snacka om någon kille som blivit brud, hahaha garva ihjäl mig! måste fråga hilda vad hon hette! mohahahha! och nu har jag fått i mig både mat och kaffe så nu är jag glaaaaaad :) och plugga tänker jag nog skita i att göra idag också. lovely! ska ladda ner litte filmer tänkte ja!
PUSSS!
HAHAHAH fyfan vad osnygg!

Kommentarer
Postat av: My

haha ja precis, man lasrar ögonen ;) tror att jag ska göra en LASEK då gör dom såhär.. "vid LASEK används en svag alkohollösning för att kunna föra hornhinnans yttersta cellager åt sidan. Lasern formar om den främre delen av ögat så att synfelet korrigeras. Därefter förs cellskiktet på plats och bildar ett vävnadsplåster som underlättar läkningen." sen ser jag utan allt :DD låter fettt läskigt!

2011-05-19 @ 18:32:12
URL: http://mysjoberg.webblogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0