braa där, inte.

Har gjort allt annat förutom o plugga historia idag, och har prov imorgon. inte så jävla smart kanske. menmen, så det blir ibland. men hinner plugga lite imorgon innan jag ska te skolan eftersom jag börjar halv 1. söft det! Så imorgon består dagen av ett nationellt muntligt prov i spanska, och sen förstås historieprovet. sen är jag FRI! långhelg och allt. lovely! och då blire att åka till oslo och träffa älskling! underbart!
ska väl göra ngt nu tänkte jag, frågan är vad? det spörs!
PUSSS!
får hoppas att det blir lika varmt imorgon som idag så jag kan ha denna på mig! gjorde ju tabben idag och tog jeans.... men skulle inte förvåna mig om det blir kallt imorgon bara för det. allt för o jävlas säkert.

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0