Dag 1, En bild på mig & 15 fakta om mig.

1. Jag älskar onyttigt
2. jag tycker inte om att röra på mig, ett undantag kan vara att det är ibland gött att gå ut o gå.
3. jag är vääääldigt lat
4. jag har bäst humör, skrattar åt allt
5. jag är verkligen ingen bitch som alla tror (bara för att jag ser ut som en) haha! Jag är dock lite bitchig när jag är på dåligt humör
6. jag är envis
7. jag vill alltid få som jag vill
8. jag hatar spindlar
9. jag tycker cola och chips är bland det bästa som finns!
10. jag är egentligen blond. (även på insidan) hehe
11. jag vill plugga spanska i ett spansktalande land i några månader
12. jag vill flytta till USA
13. jag hatar personer som bara pratar om sig själva
14. jag fullkomligt älskar smink!
15. jag hatar mina tänder, hahahah!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0