död tjej.

Kom precis ut ur duschen. Innan det var jag ute och gick/sprang. Skulle egentligen bara gå, men kom fram till att om jag sprang halva vägen skulle jag komma snabbare hem, fan vad jag är smart alltså. Och anledningen till att jag nu var så hurtig har med en skoluppgift o göra. Ska ut o gå, minska på cola och dra vatten istället och sammanställa allt och blabla och utvärdera resultatet om tre veckor! Så plugga har jag faktiskt gjort. Måste erkänna att vara ute o gå är ett nice sätt att plugga alltså! hehe. Men duschen var iaf väääääldigt skön! Måste även tillägga att jag har läst väldigt mycket idag, inte mycket kvar av den feta boken! Läser ut den sen, nej men typ sen och imorgon.
Nu ska jag måla mina naglar, har brutit nästan alla.. Älskart!! Sen efter det så ska jag väl fortsätta med pluggeriet! Duktig jag känner mig. Imorgon blir det skola för min del också, ska bli gött!
PUSSS!
hahahhaha cpbild!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0