fin tisdag!

Två första lektionerna var typ pain in the ass, eftersom att sitta inne och titta ut genom fönstret när det typ är 50 plusgrader ute är tortyr. Men sen efter de två första lektionerna har vi ju håltimma. Gick till Orion och snacka med mina brudar Nimet och Nesrin, och köpte mig även kulglass och en mer. eeheheh! Sen satt vi ute och stekte litte. Sen blev det en mattelektion, som jag bara satt och glodde på med Veronica Maggio i öronen ♥ Och sen så sluta vi vid 3! Japp! Direkt när jag kom hem blev det att gå ut och gå med beeeebis! Sen sätta sig i solen och läsa.
Senare sen blir det typ skärgårn skulle jag tro med minimaaaeelll och woody! sööööft det! PÖSSS!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0