hohoh

Jag har:
  • skrivit klart miljöarbetet!
  • käkat hamburgare
  • tagit mig en fet dusch
  • börjat kolla på en film
Känns rätt gött det! Inge mer plugg för idag inte!
Inte mycket kvar nu i skolan heller, så man kan börja pusta ut lite iaf!
Och sen när allt är klart är det äntligen frihet som gäller i 8 veckor.. 8 VECKOR?! snåla jävlar. jag anser att det är alldeles för kort sommarlov. fyfan!
menmen! ska kolla klart filmen/sova om en stund! Fint det!
PUSSS!

saknar carl gör jag också. enda negativa just nu.

Kommentarer
Postat av: karin

åska är feeeeeeeeet läskit.

bättre det än inget :) endel skrev ju bara namnet och gick hörde ja :)

2011-05-18 @ 11:13:04
URL: http://kkaarinolsson.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0