inte bra elise! skäääärpning!

Insåg nyss att jag inte ätit mat sen i lördags med carl.. Efter det har jag bara levt på några mackor, nåt äpple och idag gröt då. Och massa kaffe. WTF! Jag som absolut inte får slarva med maten, rasar ju ner i vikt på en gång! Men man glömmer seriöst bort o äta när man har massa plugg! så därför lägger jag skulden på skolan som ger oss alldeles FÖR mycket!! Dessutom har jag knappt ätit något onyttigt på senaste tiden! Okej, det är väl bra.. MEN det är inte jag. Jag behöver onyttigt i mitt liv. Men ett plus är att jag har börjat druckit vatten iaf! Men just nu vill jag bara gå och köpa chips, ben & jerrys, litervis cola, kakor, bullar, fetaste godispåsen, pizza, kebab, hamburgare, thaimat osv osv.. Men ah. När jag finner orken ska jag ta mig upp ur sängen och käka något! Och det får inte bli mer mackor alltså! Men ooooorka laga mat...

Åskade förut, och jag var såklart livrädd. Men Basse som vet om att jag är livrädd och skakar som ett asplöv när det åskar skickade ett tröstsms och sa att det snart var över. Och han hade rätt! woho! hahah!
JAJA. det var det.

Kommentarer
Postat av: karin

låg också hemma och var rädd för åskan förut hiihi

var det jätte svårt? har hört det från endel som gjorde det idag :)

2011-05-17 @ 19:06:40
URL: http://kkaarinolsson.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0