matte nationella

Började morgonen med matte nationella som sagt. Första uppgiften kändes det helt okej, kom till andra.. FUCK! hehe. kände att jag var klar runt nio redan, men att gå till skolan och göra prov i 40 min och sen gå hem igen kändes ju inte så jävla gött. Så försökte några uppgifter till och fantiserade iaf om ett godkänt betyg. haha. Men tio i tio kände jag att det va nog och jag lämnade in provet. Drar jag en slutsats gick provet alltså helt åt skogen. Varför säger man "åt skogen" ? exakt vart i den meningen hittar man den negativa biten? jaja SKITSAMMA. Hade iaf inte förväntat mig att det skulle gå bra och jag har ju inte pluggat något till det. När läraren redan sagt att jag inte kan få ett godkänt betyg i matte b även om jag klarar nationella, varför ska jag då lägga ner mig? "det är för din egen skull elise, om du klarar provet kommer det gå lättare att tenta upp" Haha, då är den stora frågan.. På vilket sätt kommer det bli lättare för mig att tenta upp mitt betyg i trean bara för att jag klarar nationella? Det skulle aldrig hända att jag skulle kunna komma ihåg allt som jag panikpluggat in i skallen efter ett helt sommarlov. Inte på något vis alls. haha!
Men nu äre över iaf! Fy i helvete så jävla gött! Inte mycker kvar i skolan nu!
PUSSS!

Kommentarer
Postat av: karin

ja jag får vell tänka så :)

2011-05-17 @ 13:55:15
URL: http://kkaarinolsson.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0