nej fan, söve strax kanske?

Fick precis en härlig dos av huvudvärk, så jag antar att huvudet säger att det är dags att lägga ifrån sig plugget? Jag tror det iaf. Lite har man fått gjort iaf. Fick ett ryck när jag låg och halvsöv förut och trodde att hoppet om att plugga något var över för min del. Analysen i svenska liksom skrevs ner i huvudet som på räls. Så skrev massor. FYFAN så in i helvete gött! Men aaah, sova får det bli snart iaf. Så att det blir fredag någon gång. SÅ att jag får träffa min älskling som jag inte träffat på tre veckor! dumma dumma Norge!
Men ah. PUSSS!

Kommentarer
Postat av: Karin

nej usch! leva vill man ju göra iaf ;) men pain in the ass lät inge vidare! skönt med 3an snart? :)

2011-05-12 @ 21:53:23
URL: http://kkaarinolsson.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0