Onsdag! duktiga dagen!

Idag har jag varit så duktig så! Började dagen med en naturkunskaps lektion, och jag jobbade på. Efter det va det håltimme och jag plugga på som bare fan, gick väldigt bra! Sen lite käk, och sen chilla ute i det varma vädret resterande tiden av hålet. Efter hålet vart det spanska, hade förhör, eller ja en skriftlig uppgicft som tog hela lektionen, kändes mer som ett prov.. men det gick väl bra tror ja. Och sen när man är som tröttast och bara vill ut i värmen, har man en lång historia lektion. Men jag jobba på bra där med och börja äntligen fatta. haha! pluspoäng till mig!
När jag kom hem tog jag ut vovvarna och fortsatte med pluggandet utomhus. Sen blev det lite fika med sis, bror och mor. Efter en stund var det dags för mig att gå ut och gå. Följde sis hem, sen gick jag en runda och sen hem igen. Och har precis duschat. Så nu ska jag fortsätta plugga! Låter som om jag inte har något liv, men går man samhäll och det är vårtermin så äre så livet är liksom.
Men det var det! king jag har vart idag! heheh!
PUSSS!
ccccccccp!

GÅ IN PÅ DENNA! DYNGNICEEEEEEEE! → http://erikaalindberg.webblogg.se/

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0