Säffleeee

Har precis kommit hem. Jag och woody drog till Harrys i Säffle, eftersom Linus var DJ. Och att få gratis inträde säger man inte nej till om man inte har något bättre för sig. Okej, först tänkte man typ, Säffle?! Fan va törrt! Men åhnej, det vare verkligen inte! Var ett jävla pådrag! Eller först när vi kom dit var det dött på dansgolvet, så vi fick dra igång skiten, även fast vi var nyktra. Då kom en söt tjej som hette rebecka och hängde på med sina kompisar. Några minuter senare var det världens röj! Köpte mig en cider bara också som inte var speciellt dyr. Och garderoben var gratis. Fan billigaste stället tror ja? Och ändå var det röj! Detta var mycket roligare än första dagen på nöjes iaf! Och dessutom hade jag superkul utan alkohol. Så kul o se alla andra fulla, och skratta åt att de kommer må dåligt imorgon! mohahaha!

Men aaaah. Vi drog sen någon gång, för vi var så sjukt jävla hungriga! Hamnade i Grums och tänkte dra BK, men det var stängt. Så fick bli Max i KD. Och fyfan vad jag käka. Åt fast jag var så mätt för det var hur gött som helst!! Så nu mår jag asilla, menmen.
Ska typ lägga mig o glo film nu/sova! Ny dag imorgon!
PUSSS!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0