skolan och gööööölf!

Dagen började väl bra. Hade en tråkig spanska lektion där jag var både trött och hungrig. Åt skolans äckliga tacos. Va så hungrig så vi åkte till maxi där jag köpte mig en krämbulle, choklad och cola! satt fint! Efter lunchen blev det samhäll. Då var inte jag glad. Fick ytterligare massa plugg. Och det var ju inte direkt en klen uppgift vi fick heller. Var så jävla förbannad. Och att skolans datorer suger balle gjorde mig inte gladare. Precis innan vi sluta fick vi tillbaka samhällsproven/analyserna. Jag fick mvg. Då blev jag glad! Sen drog vi till stan. Köpte mig en baguette hos mina favoriter på Orion. Sen vidare upp till golfbanan där fia hade sin idrottslektion. Det var riktigt roligt! Så nu är humöret på sin plats igen! Och jag har även skrivit upp ett helt schema för allt plugg denna månad. Jag ska klara det här!


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0