söft dag

Började tio i tio med engelska. Hade mitt muntliga nationella, har inte en aning om hur det gick. Svårt o säga. Efter den lektionen gick jag hem för o göra svenskan och samhällen. Mor kom och mötte mig med bebis. Tog lååång tid o komma hem eftersom han ska nosa på allt och sätta sig och chilla var femte meter. hehe.
Kom iaf hem och käkade lite och drack lite kaffe. Sen skrev jag på svenskan. Klockan 1 somnade jag och vaknade för ca 20 min sen. Jävligt gött. Men nu äre svenskan som gäller igen! snart klar med den.

älskade även hildas kommentar idag haha!
jag drar hem nu ja!
vart ska du?
hem och plugga.
tystnad....
hilda: GOOD FOR YOOOOU!
hahahah!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0