stockholm!

åkte ju te stockholm igår med samhällsklasserna. bussen gick sju, och jag försov mig, men jag hann! KING! va väl framme runt halv 11 eller nöe, blev lite kikandes på stan då. sen på något tråkigt muséum. efter det blev det käk och mer kikandes på stan. förstår verkligen inte hur brudar kan älska att shoppa? okej, det är väl kul med nya kläder osv. men att trängas i affärer och prova kläder är tamefan det värsta som finns tror ja. haha! träffade även becka som jag inte träffat på flera år. kändes hur random som helst, haha! tittar åt sidan så står hon där! rusar fram till henne och hon kände inte igen mig och trodde jag var en idiot typ haha! men sen tändes en lampa och hon såg att det var jag, och skrek MEEEEN GUUUUUD! hahahah! dagens!
Sen på kvällen vart det Romeo och Julia på dramaten. 3 timmar och en kvart lång. höll på att dö kändes det som. men de var duktiga! halv 11 på kvällen åkte vi hem. övertrötta as hell. tillslut somna alla utom jag och salle. men efter nån timme vakna de igen. och då vart det mycket roligare! När jag kom hem blev det sova direkt! gött!

Kommentarer
Postat av: Malin

SV; haha ja ;) Ja jag älskar Shakira :D

2011-05-26 @ 17:34:15
URL: http://mallizan.blogg.se/
Postat av: ' eemmaaj ' Saveu ♥

KUL :)

2011-05-26 @ 19:51:18
URL: http://saveu.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0