torsdaaaaag

Dagen började med två nationella prov i engelska. Va alldeles för mycket på så lite tid på läsförståelsen, så har ingen om hur det gick. Och på hörförståelsen satt jag och tänkte på mat så virra bort mig rätt möe. men skitsamma, gött o bli av med skiten! Sen vart det lunch, vänta på att matsalen skulle öppna, så käka vi. Sen så kändes det fett onödigt o gå o vänta i typ 5783989 år på en lektion med eget arbete, så fick gå hem och jobba istället. Så klart man gör det liksom. Va på bra humör en stund, sen gick det ner till botten och jag blev en riktig jävla bitch och störde mig på allt. Men det varade i bara 20 min typ. Så nu är humöret på plats igen! :) haha!
Bäst att ta tag i samhällen nu, eftersom jag gick ju faktiskt hem för o jobba med den!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0