Att få ut sig saker man stör sig på är så förbaskat jävla skönt!

När man ska gå till matsalen i skolan brukar det oftast vara en fet jävla kö som sträcker sig utanför matsalsdörrarna. Att stå i kö tycker väl ingen är speciellt roligt, och speciellt inte nu på hösten och snart vintern när man får stå där och frysa arslet av sig. Något som har irriterat mig ett flertal gånger är att lärare går före hela kön. Varför får de gå före för? Vad fan tror de att en kö är till för? Har de prio 1 att få mat i skolan eller? Där sitter de i sina lärarrum och fettar sig med sina tårtor och sörplar på sitt goda kaffe (till skillnad från vårat äckliga starka, brända kaffe), nej då ska de också vara de som ska få mat först! Det som irriterar mig mest är att när lärare är påväg till matsalen och ser den feta kön så hör man hur de säger "det här har inte jag tid med, jag går före". jaha? och varför får lärare gå före och inte elever frågar man dem då. Då får man svaret "jag har jobbat halva lunchen så jag hinner inte stå i någon kö", JAHA MEN OKEJ, jag har pluggat halva min lunch och jag kanske inte heller har tid att stå i någon jävla kö! Det är väl för fan ingen som har tvingat lärare att rätta prov osv. på sin lunch. gört under din arbetstid och ställ dig i kö istället som alla andra.

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0