Helga!

Älskling kom till mig i torsdags och lämnade mig imorse!
mysis helg! ♥

Igår gick vi ut i skogen för att plocka svamp. Det är väldigt svårt att få med mig ut i skogen eftersom jag hatar skogen. Bara massa jobbiga grenar, träd, insekter o spindelnät. Men med älskling var det riktigt mysigt och vi hittade litte svamp! Men sammanlagt 4 fästingar (än så länge) fick vi med oss hem. Så idag har jag städat mitt rum med en tandborste typ från golv till tak, och allting som typ har med tyg o göra har hamnat i tvätten. Så kommer det någon jävla mer fästing nu vet jag inte vad jag gör.
Massa plugg har jag också. Men vet inte vart jag ska börja så därför har jag inte pluggat ett skit idag!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0