Lame week

Den här veckan kommer jag bli en no lifer. Dvs. jag har jävligt mycket plugg på min to do list. så bloggen kommer definitivt inte vara prio ett!
Inser nu att jag kanske borde ha pluggat i helgen. Men min käraste dissade norge och gosade med mig i helgen istället. Självklart värt det att skita i allt som ens har med plugg att göra. Ingen normal människa skulle prioritera att plugga istället för att träffa sin pojkvän som man bara träffar varannan helg. Helgen var i alla fall underbar! saknar honom grymt mycket redan!
Men har pluggat arlset av mig idag, eller nej, inte riktigt så mycket, men fått en hel del saker gjort! Fortsätter imorgon igen! Tänker absolut inte få panik över allt som måste göras. Jag tänker ta det chill, då blir allt braaaooo!
PUSS OCH GODNATT!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0