mindfuck

Känns seriöst som om det är 10 stycken filosofilektioner som pågår i mitt huvud. Alltså är det bara massa mindfuck som pågår i mitt huvud. Allt är just nu så himla snurrigt, verkligen förvirrande. Det måste jag göra, det ska göras klart, det måste jag hinna med, det där måste göras idag, det måste bli klart nu, det hinner jag inte med, det vill jag göra, vad vill jag bli? det vill jag bli, jag vill bli det också, och det, något sånt skulle jag vilja göra, just ja, det måste vara klart imorgon, det måste jag fixa sen, pengar hit, pengar dit, vad ska man prioritera osv osv.
DÖ är ordet. Tänk om man bara låg på en strand i något varmt land just nu. Bara glömde allt för en stund. Det, det skulle jag gilla.

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0