Tillägnat Emmet och Barret

Hej kära flickor! Jag ber så mycket om ursäkt att jag är dålig på att uppdatera! Så jag hoppas verkligen ni läser detta inlägg nu när jag väl tar mig min dyrbara tid och skriver det! Vad vill ni veta då? Att jag precis har städat som en tok och att det blev skinande rent? för det blev det, king som man är! hmm, vad händer mer i mitt intressanta liv då.. ska plugga snart. Ja.. det var väl det. Men föressten! äter en ben & jerry som jag fick av min kära syster! så snälla syskon har inte ni va ;) mohahaha! hoppas ni blir läskade nu! haha, tycker om er. känns rent ut sagt patetiskt o skriva till er, hahaha, som om jag är en nolifer. haha
ska skriva ett inlägg sen om en sak jag ska klaga på.. hoppas ni väntar med spänning carolina och emma!
ska fortsätta käka på min glass nu! pussssshej flickorrrr!!

Kommentarer
Postat av: emmsi :*

hahaha är mycket nöjd!! ;)

2011-10-20 @ 18:21:50
Postat av: carrsi:*

samma här!! uppfriskande med ett inlägg tycker jag:)

2011-10-20 @ 20:24:48





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0