trött vs pigg

Varit en riktigt tröttis idag. En sådan där dag man bara vill försvinna en stund. Och det var precis det jag gjorde. La mig på två stolar i biblioteket och bara.. chillade, med stängda ögon. Det var helt underbart. (även fast inte min liggställning på stolarna kanske var den skönaste). Jaja. Det var dags att ha den sista lektionen, så det var bara att ta nya tag. Köpte mig en coca cola som piggna upp lite. När vi väl slutat blev jag trötter igen. Men gick ändå en promenad med sis. Och så gick vi till maxi.
sis köpte två energidrycker till mig! så det är dessa två som har hållt mig vaken och tvingat mig att göra spanska denna eftermiddag. Diggar den rosa energidrycken. En kvinnlig energidryck skapad av kvinnor med smak av grapefrukt! Den var gooood!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0