ahmen va kul..

Mamma och jag skulle palla plommon häromdagen. Jag skulle plocka och hon skulle vakta. Tro mig, plommona på det trädet på den gården är underbara! Jag smög som inåt helvete, tog några ljuvliga plommon och fick lite smått panik för jag trodde dom såg mig? Sluta med att jag snubbla ut genom deras taggbuskar och river upp mig.
Imorse gick min kära låtsaspappa dit för att palla deras stora röda äpplen haha. Va gör man inte för perfekt svensk frukt liksom? Han glider in på gårn med världens flyt och chillar under äppelträdet. Och vi bah "shiiiit va cool han är!!" Vad får man för svar tillbaka? JO "vadå dom är ju bortresta" Kunde du inte sagt det innan jag och sprattla som en fisk i taggbuskarna?
Och nej det är inte fel att palla deras frukt för de äter dem aldrig. de låter frukten bara ruttna bort. någon måste ju vara snäll och äta det åt dom ju!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0